BENDRA
INFORMACIJA

Pristatymas

Pristatymo tipas

Kaina

Pristymo laiko tarpas

Atsiėmimas parduotuvėje

Nemokamai

Prekes atsiimkite mūsų fizinėje parduotuvėje, esančioje Liepkalnio g. 97, Vilnius. Darbo laiką rasite paspaudę čia.
Dėmesio! Prašome užsakymą atsiimti tik gavus mūsų el. laišką su patvirtinimu, jog galite atvykti.

Paštomatu

3 eurai be PVM

Prekes gaukite į Jūsų pasirinktą OMNIVA paštomatą ir atsiimkite Jums patogiu laiku.
Dažniausiai užsakymas pristatomas per 1-5 d.d. 

Kurjeriu

Nuo 5,50 eur be PVM 

Prekes gaukite kurjeriu tiesiai į pasirinktą adresą. Kaina skaičiuojama pagal prekių krepšelio svorį. 
Dažniausiai užsakymas pristatomas per 1-3 d.d. 

Grąžinimas

Taip. Yra du prekių grąžinimo tipai: 

  • Visiškai nenaudotą, kokybišką prekę su nepažeista pakuote galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo datos, nepateikdami priežasties. Šiuo atveju už prekės saugų patekimą pas mus ir su tuo susijusias išlaidas atsako klientas. 
  • Gavus pažeistą siuntą ar prekę, privalote kuo įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 7 dienas po prekių gavimo,  apie tai pranešti mums. Pažeistos pakuotės arba prekės nuotraukas prašome atsiųsti el. paštu. Taip galėsite įrodyti, jog pažeidimas yra mūsų arba kurjerio kaltė. Įrodžius, jog prekės pažeidimas atsirado dėl mūsų arba kurjerio kaltės, prekes galėsite grąžinti arba pakeisti be jokių papildomų mokesčių. 
  1. Prieš grąžinant prekę prašome su mumis susisiekti, ypač jeigu prekė grąžinama dėl broko arba pažeidimų. Pastebėjus broką arba pažeidimą prašome iš karto jį nufotografuoti ir nuotrauką atsiųsti mums el. paštu.
  2. Prekes galite grąžinti keliais būdais:
  • Prekę galite atvežti į mūsų fizinę parduotuvę Liepkalnio g. 97, Vilnius prieš tai susisiekę su mumis el. paštu arba telefonu. Kartu su savimi reikėtų turėti tapatybę įrodantį dokumentą ir pirkimą įrodantį dokumentą.  
  • Prekė gali būti grąžinta “Omniva” paštomatu, prieš tai susisiekus ir suderinus grąžinimą su mumis. Jeigu grąžinama brokuota prekė, už siuntimą paštomatu apmokėsime mes, el. paštu atsiųsime reikiamus duomenis grąžinimui. 
    Jeigu grąžinama kokybiška prekė, už pristatymą paštomatu išlaidas apmoka klientas.  
  • Prekė gali būti grąžinta kurjeriu, prieš tai susisiekus ir suderinus grąžinimą su mumis. Jeigu grąžinama brokuota prekė, už siuntimą kurjeriu apmokėsime mes, el. paštu atsiųsime reikiamus duomenis prekių grąžinimui kurjeriu. 
    Jeigu grąžinama kokybiška prekė, pristatymo kurjeriu išlaidas apmoka klientas. 
  1. Gavę grąžinamą prekę, ją apžiūrėsime dėl trūkumų, kurie gali būti kliento kaltė. Nusprendę, jog grąžinimas yra teisėtas ir atitinka mūsų grąžinimo taisykles, pagal Jūsų poreikį pinigus grąžinsime, arba prekes pakeisime naujomis.

Už grąžinamos prekės saugų patekimą atgal pas mus atsako klientas.  

Grąžinant kokybiškas, nenaudotas prekes už siuntimo išlaidas atsako klientas. 

Jeigu grąžinama prekė turi defektų arba pažeidimų dėl mūsų arba kurjerio kaltės, prekės siuntimo išlaidas apmokėsime mes. Keičiant prekes dėl Pardavėjo arba kurjerio kaltės, papildomo siuntimo išlaidas taip pat apmokėsime mes. 

Ar siunta pažeista, tikrinkite iš karto ją gavus – prie kurjerio. Pastebėjus pažeidimus, tai pažymėkite prekės gavimo dokumentuose ir susisiekite su mumis. 

Gavus pažeistą siuntos pakuotę, būtina visus pažeidimus dokumentuoti nuotrauka iš karto juos pastebėjus. Nuotraukų reikės prekių grąžinimo procesui. 

Patikrinkite, ar siuntimo metu padaryti pažeidimai paveikė viduje esančią prekę. Jeigu prekė pažeista dėl kurjerio kaltės, prekę galite grąžinti ir atgauti pinigus, arba ją pakeisti kokybiška preke. 

Užsakymo sekimas

Čia galite sekti užsakymo statusą. 

Norėdami sužinoti savo užsakymo statusą, įveskite jo ID į žemiau esantį laukelį ir paspauskite mygtuką "Rasti". Užsakymo ID rasite el.laiškuose, kuriuos gavote iš mūsų sukūrę užsakymą.

D.U.K.

Prekes paštomatu dažniausiai išsiunčiame po užsakymo apmokėjimo tą pačią dieną arba kitą dieną. 

Kurjeriu prekes dažniausiai išsiunčiame kitą dieną po užsakymo apmokėjimo. 

Norint gauti prekę kuo greičiau, rekomenduojame užsukti į mūsų fizinę parduotuvę, esančią Liepkalnio g. 97, Vilnius. Čia pat galite prekes nusipirkti ir iš karto jas atsiimti iš sandėlio. 

Ne, sumokėjus už užsakymą nebegalima jo keisti arba papildyti.  

Norint papildyti užsakymą, tą galite padaryti, pateikiant naują užsakymą el. parduotuvėje. 

Užsakymą galite atšaukti prieš mums išsiunčiant Jums prekes. 

Norint atšaukti užsakymą prašome kuo greičiau susisiekti su mumis telefonu arba el. paštu. 

Taip, galime prekes siųsti kurjeriu visoje Europos Sąjungoje. Tuo atveju prekes prašome užsisakyti telefonu arba el. paštu. Jums bus paruošta išankstinė sąskaita, į kurią bus įtraukta kaina už kurjerio paslaugas. 

Taip, ant pakuočių, esant galimybei, vietoje spausdiname individualų spaudą. Tą darome tik  didesniems užsakytų prekių kiekiams, prieš tai suderinus dizainą su įmonės atstovu telefonu arba el. paštu. 

Detalesnę informaciją apie pakuotes su individualiu spaudu rasite atitinkamos pakuotės aprašymuose. Pvz., minimalus vnt. kiekis. 

Domina spaudas ant pakuotės, kurios aprašyme tai nepaminėta? Maloniai prašome susisiekti su mumis telefonu arba el. paštu ir aptarsime spaudo galimybes. 

Ne, šiame tinklapyje išvardintos tik populiariausios prekės. Didžiuojamės turėdami vieną didžiausių pakuočių asortimentų Lietuvoje! Jeigu pageidaujate pakuotės, neišvardintos el. parduotuvėje, maloniai prašome su mumis susisiekti telefonu arba el. paštu.
Pilną mūsų pakuočių asortimentą rasite paspaudus čia. 

Taip, priklausomai nuo prekės tipo, galime pagal Jūsų poreikius pasiūlyti ir užsakyti visiškai individualų pakuočių sprendimą Jums ar Jūsų verslui. Tą darome tik užsakant didesnius prekių kiekius. Maloniai prašome dėl individualių pakuotės sprendimų užklausos susisiekti su mumis telefonu arba el. paštu. 

Taip, užsiimame dideliu pakuočių kiekių pardavimu. Dėl didmeninės prekybos prašome susisiekti su mumis telefonu arba el. paštu. 

Galime pasiūlyti ir pastovų didmeninį pakuočių tiekimą.